– Drømmeoppgave for ethvert designbyrå Bleed står bak visuell identitet, skiltsystem, illustrasjoner og nettside for den gamle amerikanske ambassaden i Oslo.
Bleed står bak den nye appen til Nasjonalmuseet Appen skal guide kunstinteresserte: – For oss har det vært viktig å skape en museumsguide som gjør det enkelt å finne fram i, og lærerikt å besøke, det nye Nasjonalmuseet, sier prosjektleder Derek Foott.
Bleed har gitt investeringsselskap ny identitet Det familieeide investeringsselskapet Urbanium Gruppen har fått nytt navn og ny visuell identitet.
Bleed har hjulpet Mill – Vi valgte Bleed da de raskt forstod merkevaren og kjernen i oppgaven vi skulle løse.
Bleed skal hjelpe Naturhistorisk museum med en ny visuell identitet – En spennende oppgave både designfaglig og merkevarestrategisk.
Bleed har hjulpet disse to museene med visuell identitet, navn og logo – For oss historie- og kulturinteresserte designere er dette en drømmeoppgave.